Inici » Activitats » Besalú
La Desfrenada, la Pedalada Nacional de Catalunya
Besalú, Girona
Organitza: Club BTT Besalú
Amb amics, Famílies 0€
Friday, 11 September de 2026 - Friday, 11 September de 2026
La Desfrenada és una proposta esportiva i social que reuneix afició per la bicicleta, esperit comunitari i ganes de gaudir de l’entorn de Besalú. Aquesta pedalada, impulsada pels Desfrenats, es presenta com una cita singular dins del calendari esportiu català, amb una experiència que va més enllà de la pràctica esportiva.
La iniciativa convida a descobrir el territori sobre dues rodes mentre es comparteixen quilòmetres, esforç i bons moments amb altres participants. El seu caràcter participatiu i proper converteix la jornada en una ocasió ideal per combinar activitat física, natura i convivència.
Amb una proposta que uneix esport i component social, La Desfrenada ofereix una manera diferent de viure Besalú i el seu entorn, gaudint del paisatge i de l’ambient que acompanya aquesta pedalada tan especial. Una experiència pensada per a qui vol pedalar, compartir i formar part d’una iniciativa amb identitat pròpia.