Select Page

Concert Candlelight “Llums i acords”

Cornellà de Llobregat, Barcelona

Organitza: Ajuntament de Cornellà de Llobregat

    0€

Thursday, 5 November de 2026 - Thursday, 5 November de 2026

Llums i acords és una proposta musical en format íntim que apropa al públic algunes de les cançons més emblemàtiques del pop-rock dels anys vuitanta i noranta. El concert, emmarcat en el concepte Candlelight, combina la calidesa de la música en directe amb una atmosfera especial per gaudir de melodies conegudes des d’una nova perspectiva.

La interpretació de les peces amb piano i violí dona protagonisme als arranjaments instrumentals i ofereix una experiència propera i delicada. La proposta compta amb la participació d’Elena Igual, al piano, i Jordi Ruiz, al violí, tots dos professors de l’Escola Municipal de Música Roser Cabanas.

El concert se celebra a l’Auditori Sant Ildefons, a Cornellà de Llobregat, i representa una oportunitat per redescobrir grans temes de la música popular en un format diferent.

Aquesta setmana a Catalunya

A Cornellà de Llobregat també trobaràs...